Spiga

Ina tak nak pergi ke majlis perkahwinan Mawi & Ikin, kenapa?

Ouch. Ina nampaknya tegas dalam hal ini apabila menyatakan beliau tidak akan hadir ke majlis perkahwinan Mawi & Ekin kerana tidak mahu dikaitkan lagi dengan Mawi.

Ina Naim, 23 yang pernah bertakhta di hati pemuda Felda Taib Andak ini juga menyatakan keputusan tersebut juga di’buat demi menghormati suami yang juga ketua keluarganya kini.

“Cukuplah dengan segala tohmahan yang saya terima selama ini. Sekarang lebih penting, saya kena jaga hati dan perasaan suami saya (Mohd Suhaimi Saad, bekas anggota In-Team). Saya juga kena hormati kedudukan dia sebagai suami dan ketua keluarga.”

“Dia sendiri yang bagi nasihat kepada saya supaya usah dikaitkan lagi dengan Mawi. Sebab, kalau boleh, dia tidak mahu lagi melihat hati saya terluka lagi dengan segala tuduhan dan kata-kata yang dilemparkan orang terhadap saya.”
www.kosmo.com.my/kosmo/pix/2008/0401/Kosmo/Negara/ne_04.1.jpg


animegifs.free.fr/anime/naruto/page1/naruto005.gifwww.animechains.org/narutowo/animatedgif/_t32.gifwww.animechains.org/narutowo/animatedgif/_t40.gifwww.animechains.org/narutowo/animatedgif/_t20.gif

0 comments: